Identyfikacja wizualna
Dopracowana, spójna i konsekwentnie stosowana identyfikacja wizualna jest jednym z głównych narzędzi kreujących wizerunek firmy. O znaczeniu identyfikacji wizualnej firmy najlepiej pomyśleć już na początku działalności - począwszy od logo firmy, poprzez akcydensy (druki firmowe, szablony dokumentów, faktur), aż do ogólnego wizerunku gadżetów reklamowych. Spójny system graficzny powoduje efektywniejsze kojarzenie firmy przez klienta, a także wzmacnia efekt kampanii wielonośnikowych.
Czym jest Księga Identyfikacji Wizualnej?
Zasady identyfikacji wizualnej zawarte są w formie księgi tradycyjnej jak i elektronicznej. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające min zasady zastosowania logo w rożnych miejscach i technologiach. Dzięki dobremu projektowi oraz ścisłemu przestrzeganiu zaleceń z księgi identyfikacji wizualnej firma z czasem staje się rozpoznawalna poprzez nawet najmniejsze, konsekwentnie stosowane elementy i od razu wywołuje dobre skojarzenia.
Składowe Identyfikacji Wizualnej
W zakresie projektowania identyfikacji wizualnej wykonujemy:
Dla kogo?
Każda firma, która chce osiągnąć sukces na rynku oraz wyrobić sobie silną i stabilną markę powinna zainwestować w opracowanie księgi identyfikacji wizualnej. Dzięki temu wizerunek firmy w oczach Klientów zyskuje spójność i jednolitość a firma odbierana jest jako profesjonalna i godna zaufania. Brak opracowanej jednolitej i spójnej identyfikacji oraz niekonsekwentne używanie jej elementów prowadzi do złego postrzegania firmy.
Korzyści
Rewitalizacja logo
Jeśli uważasz, że Twoje obecne logo odstaje już wyglądem od współczesnych standardów, możemy wykonać dla Ciebie lifting dotychczasowego logo.
W tym przypadku nie projektujemy znaku identyfikacyjnego od nowa. Wprowadzamy jedynie zmiany, dzięki którym logo znowu zyska na atrakcyjności, a mimo tego nadal będzie bez problemu kojarzone z Twoją firmą.